SGZ Zevenbergen voor een optimale training

FITNESS

Sterker, slanker, fitter. Wat je doel ook is, onze fitcoaches helpen je graag op weg. 

 

Middels het trainen van je spieren bereik je een betere lichamelijke conditie en verbrand je energie. Dit zorgt niet alleen voor een “strakker” lichaam, maar voorkomt ook blessures als gevolg van gewone dagelijkse bezigheden. Door specifiek op een bepaalde spiergroep te trainen is het tevens zo dat een “probleemgebied” extra aangepakt kan worden, of preventief aangesterkt.

 

Samen met jou zorgen we voor een persoonlijk trainingsschema dat aansluit op jouw doelen. Jouw trainingsschema wordt samengesteld aan de hand van een 0 meting. Wij blijven je schema aanpassen en corrigeren wij op houding en uitvoering van oefeningen om blessures te voorkomen. Je hebt hiervoor wel een actief lidmaatschapspasje nodig. Met dit pasje dien je in te checken bij de receptie. 

Onze gecertificeerde instructeurs zorgen voor optimale begeleiding op het gebied van fitness, maar ook informeren wij je met de laatste ins en outs op het gebied van beweging.

Ons advies blijft, op welk niveau je ook traint, echter wel: 

SGZ Zevenbergen Fitness
Teamfoto instructeurs.jpg

“ Zorg voor een goede warming-up alvorens je met trainen begint en een gedegen cooling-down als je stopt ”

NIEUWSGIERIG?

Kom langs en leer ons team kennen!

 
_R5L2049.jpg
_R5L2085.jpg

MILON CIRKEL

De Milon Cirkel is een combinatie van 6 krachttoestellen 2 maal 4 minuten conditietraining. De oefeningen worden in 1 ronde volledig gedaan. De training bestaat uit 2 complete rondes en dat in slechts 35 minuten!

Een van de voordelen is dat de toestellen volautomatisch worden ingesteld. Daarnaast kan meer weerstand gegeven worden met de teruggaande beweging dan dat je wegdrukt, dit wordt excentrisch trainen genoemd. Tot slot staan onze trainers voor je klaar om samen met jou aan je doelen te werken.

Elke training kun je meer aan! Reeds na de eerste training voel jezelf super! De excentrische training zorgt voor 30% meer spierversteviging.
Op de Milon Cirkel train je 35 minuten eventueel aangevuld met een warming up van 5-10 minuten. Je kunt ook 1  rondje combineren met andere sportactiviteiten, denk hierbij aan groepslessen, kracht of cardiotraining.